Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα σε περίπτωση όπου: (α) η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή στην περίπτωση παράδοσης προϊόντων διαφορετικών κατά είδος ή ποσότητα, (β) στην περίπτωση παράδοσης ελαττωματικών προϊόντων και (γ) στην ειδική περίπτωση υπαναχώρησης του καταναλωτή.
Σε όλες τις περιπτώσεις, τα προς επιστροφή προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται στην Έδρα της Εταιρίας στη διεύθυνση Λαέρτου 22, Capital Trade Center, Κτίριο Γ, 55535, Πυλαία, Θεσσαλονίκη.
Η ενημέρωση της Εταιρίας για οποιαδήποτε σχετική αξίωση πρέπει να γίνεται με ένα από τους παρακάτω τρόπους επικοινωνίας:
Μέσω του Portal Εξυπηρέτησης Πελατών του IP Store, προσθέτοντας σχόλιο στην παραγγελία
Απαντήστε στα ενημερωτικά email σχετικά με την παραγγελία
Μέσω των emails [email protected] (B2C) και [email protected] (B2B)
Τηλεφωνικά στο 231 231 6767
Στις δύο τελευταίες περιπτώσεις, θα πρέπει υποχρεωτικά να αναφέρεται και ο αριθμός της παραγγελίας που επηρεάζεται.
Μια παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί χωρίς χωρίς επιβάρυνση για τον πελάτη μέχρι και την κατάσταση “Προετοιμασία Αποστολής”. Για την κατάσταση κάθε παραγγελίας μπορείτε να ενημερώνεστε από το Portal Εξυπηρέτησης Πελατών.
Εάν η παραγγελία αποσταλθεί ή εάν ο μεταφορέας έχει παραδώσει το δέμα και δεν επιθυμείτε να το κρατήσετε (άρνηση παραλαβής), τότε τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και ισχύουν οι παρακάτω όροι επιστροφής των προϊόντων. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μετά την επιστροφή και επιθεώρηση των προϊόντων στις εγκαταστάσεις μας.
Εάν, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα, παραδίδουμε προϊόντα διαφορετικά από το περιεχόμενο της παραγγελίας, κατά είδος ή ποσότητα, τότε σας αποστέλλουμε το σωστό προϊόν και αναλαμβάνουμε το κόστος μεταφοράς του παλιού και του νέου προϊόντος. Η επιστροφή αφορά μόνο τα προβληματικά προϊόντα και όχι ολόκληρη την παραγγελία.
Απαιτείται να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 2 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή για να διευθετήσουμε την επιστροφή και την αντικατάσταση. Κατά την επικοινωνία θα πρέπει να αναφέρεται το πρόβλημα που παρουσιάστηκε, τα προϊόντα που επηρεάζονται και τον αριθμό της παραγγελίας.
Εάν παραλάβετε προϊόν που αποδεικνύεται ελλατωματικό κατά την παραλαβή ή κατά τη διάρκεια χρήσης, δικαιούστε να ζητήσετε την επισκευή ή αντικατάστασή του υπό την προϋπόθεση ότι το ελάττωμα καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή. Σε κάθε τύπο εγγύησης, είτε πρόκειται για bring-in, advanced replacement, είτε on-site, μπορείτε να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία, με την εταιρία μας να αναλαμβάνει την επικοινωνία με τον κατασκευαστή. Για εγγυήσεις που δεν είναι τύπου bring-in, σας παροτρύνουμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την υποστήριξη του κατασκευαστή για ακόμα πιο ταχεία εξυπηρέτηση. Αυτός ο τρόπος εξασφαλίζει ότι οι ανάγκες σας θα καλυφθούν με τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα και στοχεύει στη γρήγορη και απρόσκοπτη επίλυση τυχόν θεμάτων που μπορεί να εμφανιστούν με τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από εμάς.
Οι πελάτες B2B μπορούν να ενημερώνονται για τον τύπο και τον υπολοιπόμενο χρόνο της εγγύησης απευθείας μέσω της αντίστοιχης λειτουργίας του My Account.
Πριν προβείτε στην επιστροφή ενός ελαττωματικού προϊόντος, θα πρέπει να λάβετε Έγκριση Επιστροφής Υλικού (Return Merchandise Authorization - RMA). Το RMA είναι μια προκαθορισμένη έγκριση που δίνεται από την εταιρία μας σε συνεργασία με τους κατασκευαστές και εξασφαλίζει ότι η διαδικασία επιστροφής διεκπεραιώνεται ομαλά και οργανωμένα.
Για να λάβετε την έγκριση RMA, παρακαλούμε, συμπληρώστε την Αίτηση Εξυπηρέτησης Εγγύησης που υπάρχει το Portal Εξυπηρέτησης Πελατών του IP Store. Η ομάδα μας θα εξετάσει τo αίτημα και θα σας παρέχει οδηγίες για το πώς να προχωρήσετε στην επιστροφή. Σημειώστε ότι οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος χωρίς την προηγούμενη έκδοση RMA θα μπορούσε να απορριφθεί και να μην επεξεργαστεί. Επιπλέον, είναι σημαντικό να στείλετε το προϊόν πίσω μέσα στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα και αξεσουάρ. Αυτό εξασφαλίζει ότι το προϊόν θα φθάσει σε εμάς σε κατάλληλη κατάσταση για επιθεώρηση. Αφού εξετάσουμε το ελάττωμα που αναφέρετε, θα επικοινωνήσουμε με εσάς για να σας ενημερώσουμε για τα ευρήματα.
Εάν επιβεβαιωθεί ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, σύμφωνα με τους όρους του κατασκευαστή, το προϊόν θα επισκευαστεί ή θα αντικατασταθεί. Εάν απαιτείται αντικατάσταση, θα συνεννοηθούμε μαζί σας για την παροχή ενός νέου προϊόντος, εφόσον είναι διαθέσιμο, ή ενός άλλου προϊόντος με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά. Σημειώνουμε ότι δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων, αλλά αντικατάσταση του προϊόντος.
Οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν το ελαττωματικό προϊόν με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί περισσότερο. Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος μέσω courier ή μεταφορικής, ο πελάτης θα χρεώνεται με τα έξοδα αποστολής προς την εταιρία μας, καθώς και το κόστος αποστολής του προϊόντος αντικατάστασης.
Αφορά μόνο σε περίπτωση λιανικής πώλησης και μόνο για αγορές για προσωπική χρήση από φυσικό πρόσωπο. Επίσης, αφορά μόνο νέα προϊόντα και όχι ελαττώματα που καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις και τους όρους επιστροφής για ελαττωματικά προϊόντα.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2011/83/ΕΕ, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς / πώλησης για τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα χωρίς να υποχρεούται να αναφέρει το λόγο που επιθυμεί να τα επιστρέψει εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Οι δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης ξεκινούν από την ημέρα που ακολουθεί την παραλαβή των προϊόντων.
Η δήλωση υπαναχώρησης πραγματοποιείται ηλεκτρονικά με τη συμπλήρωση της Φόρμας Υπαναχώρησης που είναι διαθέσιμη στο Portal Εξυπηρέτησης Πελατών του IP Store. Η επιχείρησή μας υποχρεούται να αποστείλει επιβεβαίωση ότι έλαβε τη δήλωση υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει στην κατοχή της. Από την ημέρα που δηλώνεται η υπαναχώρηση, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Το κόστος αποστολής / επιστροφής των προϊόντων στην εταιρία μας επιβαρύνει τον πελάτη.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή χρημάτων, το επιστρεφόμενο προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι στην κατάσταση νέου όπως ήταν πριν την πώληση (as new), που σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχει σκισίματα ή άλλες φθορές. Σύμφωνα με την Οδηγία 2011/83/ΕΕ, οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να εξετάσουν το προϊόν, όπως θα έκαναν σε ένα φυσικό κατάστημα, για να διαπιστώσουν τη φύση, τα χαρακτηριστικά, και τη λειτουργία του. Η ανακάλυψη της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να βασίζεται στις πληροφορίες που παρέχονται στη συσκευασία του κάθε προϊόντος καθώς και στις επιπλέον πληροφορίες που παρέχει η εταιρία χωρίς ο πελάτης να ανοίξει τη συσκευασία των προϊόντων και χωρίς να χρησιμοποιήσει το αγαθό / προϊόν. Εάν η συσκευασία ενός προϊόντος είναι σφραγισμένη από εργοστάσιο και ο καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα παραβίασης της σφράγισης σε ένα φυσικό κατάστημα, τότε αντίστοιχη παραβίαση ακυρώνει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Η εταιρία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη φύση και τη λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό ηλεκτρονικά ή με άλλο τρόπο.
Προϊόν που πωλήθηκε με επιπλέον δώρο πρέπει να επιστραφεί με το επιπλέον δώρο, αλλιώς η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει ενδεικτικά για όλες τις περιπτώσεις του Άρθρου 3ιβ του Νόμου 2251/1994 όπως ενδεικτικά για:
Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, αλλά εφόσον προβλέπεται στη σύμβαση η υποχρέωση του καταναλωτή να καταβάλει τίμημα, μόνο εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.
Συμβάσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση έχει ξεκινήσει και εφόσον προβλέπεται στη σύμβαση η υποχρέωση του καταναλωτή να καταβάλει τίμημα.
Συμβάσεις για την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
Συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών που, μετά την παράδοση, ανάλογα με τη φύση τους, αναμειγνύονται αναπόσπαστα με άλλα στοιχεία.
Συμβάσεις για την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών ή σφραγισμένων οπτικών εγγραφών ή σφραγισμένων λογισμικών υπολογιστών που έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
Από την ημέρα που ο πελάτης θα ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, η Εταιρία υποχρεούται να του επιστρέψει το αντίτιμο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που η Εταιρία θα έχει λάβει τα προϊόντα. Τα χρήματα θα επιστραφούν στον πελάτη με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική είσπραξη. Η Εταιρία οφείλει να επιστρέψει μόνο την αξία των προϊόντων και όχι τα έξοδα αποστολής. Εάν ο πελάτης επιστρέψει μόνο μέρος των προϊόντων που αγόρασε, τότε θα επιστραφεί μόνο την αξία των προϊόντων που επέστρεψε.
Σε περίπτωση που η παραγγελία πληρωθεί με μετρητά, η επιστροφή θα γίνει με κατάθεση στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να μας γνωστοποιηθεί ο αριθμός του τραπεζικού λογαριασμού (IBAN).